Konferencja PTDE 2025
Konferencja PTDE 2025

Program konferencji

Panele dyskusyjne

„Za i przeciw wdrożeniu idei STEM (STEAM) w polskich szkołach”

Celem panelu jest dyskusja pozytywnych i negatywnych aspektów wdrażania STEM w polskich szkołach, a także zainspirowanie uczestników do wdrażania elementów STEM w ich codziennej pracy dydaktycznej.

W trakcie panelu postaramy się odpowiedzieć na następujące pytania:

  • Jakie korzyści płyną z wdrażania STEM (STEAM) w edukacji na poziomie podstawowym i średnim?
  • Jakie wyzwania organizacyjne lub finansowe stoją na drodze implementacji STE(A)M w polskich szkołach?
  • W jaki sposób nauczyciele mogą integrować elementy STEM w codziennej pracy dydaktycznej?
  • Jak możemy zachęcić uczniów i ich rodziców do zaangażowania w projekty STE(A)M?
  • Jakie istnieją różnice pomiędzy wdrażaniem STE(a)M w Polsce a w innych krajach europejskich?
  • Jaką rolę odgrywa sztuka (komponent STEAM) w nauczaniu interdyscyplinarnym? Czy jest ona niezbędna

 Liczymy na to, że dzięki dyskusji zaproponujemy rekomendacje dla nauczycieli i akademików, dotyczące wdrażania STEM w polskich szkołach
i uczelniach.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce. Więcej →

Zmiany w Polityce Prywatności


Zgodnie z wymogami prawnymi nałożonymi przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w niniejszym Serwisie obowiązuje nowa Polityka prywatności, w której znajdują się wszystkie informacje dotyczące zbierania, przetwarzania i ochrony danych osobowych użytkowników tego Serwisu.

Przypominamy ponadto, że dla prawidłowego działania serwisu używamy informacji zapisanych w plikach cookies. W ustawieniach przeglądarki internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies w niniejszym Serwisie, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie Serwisu.

Polityka prywatności