Karolina Mroczyńska
doktor nauk matematycznych, informatyk, tyflopedagog, surdopedagog, diagnosta i terapeuta pedagogiczny, tutor akademicki egzaminator OKE w Gdańsku, członek Stowarzyszenia Edukacji Matematycznej, członek Polskiego Towarzystwa Kobiet w Matematyce
Pracuje w Instytucie Matematyki Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, gdzie od wielu lat przygotowuje studentów matematyki do wykonywania zawodu nauczyciela oraz prowadzi badania z zakresu interdyscyplinarnych zastosowań matematyki.
Prowadzi również badania nad profilem zdolności matematycznych dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu.
Kierownik wielu projektów dydaktycznych, m.in. Bydgoskie Impresje Matematyczne w ramach programu Społeczna Odpowiedzialność Nauki (MEiN) oraz Etiudy matematyczne dla ósmoklasistów (mPotęga).
Pracuje w Instytucie Matematyki Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, gdzie od wielu lat przygotowuje studentów matematyki do wykonywania zawodu nauczyciela oraz prowadzi badania z zakresu interdyscyplinarnych zastosowań matematyki.
Prowadzi również badania nad profilem zdolności matematycznych dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu.
Kierownik wielu projektów dydaktycznych, m.in. Bydgoskie Impresje Matematyczne w ramach programu Społeczna Odpowiedzialność Nauki (MEiN) oraz Etiudy matematyczne dla ósmoklasistów (mPotęga).